vrijdag 13 juli 2012

Almost home

Beste mensen,

Even een kort bericht, want ik weet al als ik het nu niet schrijf dan komt er niks meer van. Ik ben afgelopen 2 weken in Darfur geweest. Was enorm vermoeiend, 6 vluchten in 12 dagen. En ben ook wel blij dat ik nog maar 3 dagen hoef te werken voordat ik vakantie heb. Althans eerst een halve week vrij, dan week cursus en dan echt 3 weken vrij, heerlijk!
Hoop dat dit lang genoeg is om iedereen weer even te spreken.

Hieronder een (foto) verslag van Darfur

Groeten

Erik

 Kipje voor bij het eten
Nudiste kip
Zonsondergang Gerieda
Geitjes eten alles
Lekker buiten zitten
AH transport
C1000 transport
Avondeten lekker met zn allen van 1 schaal
Oogsten
Test of de zaden wel uitkomen
97 uit 100 zaden zijn uitgekomen een goed resultaat
Stekjes voor bomen
Deze boom moet uit die stekjes komen
Zaden verpakken om uit te delen aan boeren
Regentijd dus lekker koel om buiten te slapen (voor de lokale staff, mij niet gezien)
Ontbijtje
Klein beetje insecten in de regentijd in je wasbak
Kikkers komen ook tevoorschijn in de regentijd
Dit zijn 3 bomen in 1 als je goed kijkt naar de voorste boom

Geen opmerkingen:

Een reactie posten