zaterdag 14 mei 2011

Foto's Tennissen en bowlen

He allen,
Gisteren het plan opgevat om te gaan tennissen, met mn nieuwe collega, Wouter. Moet toch een beetje aan de conditie blijven werken. Was wel erg warm met 40 graden, maar we hebben het toch ruim vijf kwartier vol gehouden. Dus voor herhaling vatbaar, alleen volgende keer wat vroeger in de ochtend. 's Avonds wezen bowlen met mensen van de kerk, eerste potje gewonnen, maar toen kwam de amerikaan op gang, en die kon ik echt niet bijhouden. Hieronder wat impressies.

Groeten

Erik


                            Mijn collega en nu even tegenstander Wouter
                             De beste positie voor mij, dichtbij het net en dichtbij mn water
                           De grootste winkel van Khartoum "Afra Shopping mall"
                           Wat een techniek!
Helaas moet ik vandaag de laatste competitiewedstrijd missen, maar met het sjaaltje blijf ik in gedachte er toch een beetje bij. 

1 opmerking:

  1. Wel een prestatie: tenissen bij 40 graden. Weer meer afleiding dan in Darfur dus.
    Cheers,
    Christian

    BeantwoordenVerwijderen